Perşembe

Duyuru

Sanatçı, çağrısı net’te yayınlandığı gün, “hakan akçura’dan bir çağrı: aynalarımı istiyorum” başlıklı bir e-maili, elinde bulunan beş yüz bini aşkın türkçe kullanıcının e-mail adreslerine göndermeye başladı:

“Merhaba,

Aşağıda verdiğim link, sıradışı bir sanat etkinliğine dairdir.

Adı "aynalarımı istiyorum" olan bu sanat etkinliği, yaşantımın on binlerce doğrudan, milyonlarca dolaylı öznesine yönelik bir çağrıdır.

Bu linkin içeriğine dair her "bilgi verici" gelişme (yayına girecek diğer linkler, basılı ilanlar, yapılan söyleşiler vb.) size iletilecektir.

Özü gereği, ulaşabileceği hiçbir özneden uzak kalmamayı hedefleyen bu etkinlik, 500000'i aşkın geçerli e-mail adresine aynı zamanda gönderilen bu mektup ile yolunu açmaya çalışmaktadır.

Yine de sizden, bu mektubu kişisel adres listenizdeki herkese yollamanızı istiyor, diliyorum. (hatta adres listelerinizdeki tüm kişilerin kendi adres listelerine de yollamalarını...)

Ayrıca aşağıdaki linkte yeralan ve çağrımı içeren ilanın, herhangi bir yazılı basın organında yayınlanmasi için elinde güç ve olanak olan herkesten, bu sanat etkinliğinin yolunu daha da açmaya yönelik yardımını bekliyorum.

Ben yola çıktım!..

"Aynalarımı istiyorum":

http://www.superonline.com/sanat/................

Şimdiden sağolun!

Hakan akçura“

Hiç yorum yok: